Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Cenowa wojna na Marsa

Konrad Majszyk 27-07-2010, ostatnia aktualizacja 27-07-2010 13:26

Aż 11 firm ubiega się o kontrakt na przebudowę wiaduktów na przedłużeniu Trasy Siekierkowskiej. Najlepsze oferty są niższe od kosztorysu ratusza

Zrujnowane wiadukty nad linią otwocką od 2002 roku znajdują się na liście obiektów zagrożonych katastrofą budowlaną. Jeśli nie wytrzymają do planowanego remontu, dojazd do Rembertowa zostanie sparaliżowany.
źródło: Życie Warszawy
Zrujnowane wiadukty nad linią otwocką od 2002 roku znajdują się na liście obiektów zagrożonych katastrofą budowlaną. Jeśli nie wytrzymają do planowanego remontu, dojazd do Rembertowa zostanie sparaliżowany.
Węzeł przy ul. Marsa
autor: Piotr Nowak
źródło: Fotorzepa
Węzeł przy ul. Marsa

Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych otworzył wczoraj oferty w przetargu. Najbardziej atrakcyjną dla ratusza cenę zaproponował Intercor z Zawiercia (71,2 mln zł), a najwyższą Pol-Aqua z Piaseczna – 108,2 mln zł.

Wszystkie kwoty są poniżej miejskiego kosztorysu, który przewidywał 117 mln zł. Większość oferentów zadeklarowała też skrócenie terminu prac z 24 do 18 miesięcy (to będzie dodatkowo punktowane przez komisję przetargową). Z powodu braku pieniędzy wiadukty na

ul. Marsa nie powstaną od razu w wersji docelowej: cztery po dwa pasy każdy. Przetarg obejmuje tylko budowę nad torami PKP dwóch wiaduktów zewnętrznych. Przebudowane zostaną też skrzyżowanie z Chełmżyńską oraz fragment Marsa do skrzyżowania z Żołnierską. Kiedy zaczną się piąć w górę wiadukty wewnętrzne – na razie nie wiadomo.

Budowa ma ruszyć jesienią i skończyć się w 2012 roku. Tymczasem już w grudniu tego roku ma dobiec końca warty 124 mln zł ostatni etap budowy węzła Marsa: wiaduktów łączących Trasę Siekierkowską z ul. Marsa.

W efekcie podróżujący w stronę Rembertowa z nowiutkich estakad wjadą na odcinek w budowie. Obie inwestycje nie zostały zgrane.

Dodaj swoją opinię

zyciewarszawy.pl

Najczęściej czytane