Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Wyniki ankiet opóźnione

szyp 02-08-2010, ostatnia aktualizacja 02-08-2010 21:52

Do końca tygodnia Zielone Mazowsze powinno złożyć poprawiony raport z badań przeprowadzanych w pociągach Kolei Mazowieckich. Ich wyniki posłużą do opracowania nowego rozkładu jazdy.

– Złożymy raport, gdy będziemy pewni, że jest on rzetelny – mówi Stanisław Biega, który w ZM nadzorował sondaż. – Rzeczywiście, mamy opóźnienia i mamy za to naliczane kary umowne. Ale jestem pewny, że żadna inna firma badania opinii nie poradziłaby sobie z przeprowadzeniem ankiet w pociągach.

Tymczasem pasażerowie skarżyli się na ankieterów do przewoźnika. – Ludzie narzekali, że nie wszyscy mogli wypełnić ankiety, ktoś dostał formularz wypełniony w 1/3, ale najwięcej skarg dotyczyło nieuprzejmego zachowania ankieterów – mówi Donata Nowakowska, rzecznik KM.

– Może ludzie mylą nas z Renomą (firmą zatrudniającą zewnętrznych kontrolerów – przyp. red.) – odpiera zarzuty Biega. – Siłą rzeczy nie mogliśmy też dać ankiety każdemu. I tak w ciągu trzech miesięcy zebraliśmy 21 tys. ankiet i spisaliśmy kilkaset tys. biletów.

Według Zielonego Mazowsza większym problemem było to, że w porannych pociągach mało kto chciał wypełnić formularz. – Wtedy pasażerowie śpią, więc ograniczaliśmy się tylko do spisywania biletów – mówi Biega.

zyciewarszawy.pl

Najczęściej czytane