Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Wiadukt uwolni Włochy

Konrad Majszyk 31-10-2011, ostatnia aktualizacja 01-11-2011 09:44

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad szykuje się w listopadzie do otwarcia wiaduktu na ul. Piastowskiej, który udrożni objazd Dźwigowej przez Piastów i Bronisze.

Wiadukt nad ul. Piastowską ma zostać otwarty jeszcze w listopadzie. Przyda się kierowcom, którzy teraz stoją w korkach. Ułatwi dojazd od strony Al. Jerozolimskich i Piastowa do krajowej „dwójki”, czyli Trasy Poznańskiej.
źródło: Rzeczpospolita
Wiadukt nad ul. Piastowską ma zostać otwarty jeszcze w listopadzie. Przyda się kierowcom, którzy teraz stoją w korkach. Ułatwi dojazd od strony Al. Jerozolimskich i Piastowa do krajowej „dwójki”, czyli Trasy Poznańskiej.

Konrad Majszyk

 

Wniosek o pozwolenie na użytkowanie złożymy tuż po Wszystkich Świętych – mówi rzeczniczka mazowieckiej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Małgorzata Tarnowska.

– Ostatni element to szczegółowa mapa geodezyjna, którą złożyliśmy do starosty, a lada dzień trafi ona także do nadzoru budowlanego.

To dobra wiadomość dla kierowców. GDDKiA zapowiada otwarcie wiaduktu w listopadzie, jeśli oczywiście procedury odbiorcze przebiegną pomyślnie i bez opóźnień.

Przyspieszenie otwarcia to też efekt naszego tekstu „Odkorkować Włochy" z połowy października. Ujawniliśmy w nim, że w tym samym czasie, kiedy Włochy, Ursus i Pruszków stoją w zatorach, nad torami PKP  na granicy Jawczyc i Bronisz jest gotowy, ale zamknięty wiadukt.

Wiadukt znacząco ułatwiłby dojazd od strony Al. Jerozolimskich i Piastowa do krajowej „dwójki", czyli Trasy Poznańskiej na przedłużeniu Połczyńskiej.

Nowiutka przeprawa nad linią PKP Warszawa – Poznań liczy 56 m długości.

To warta 25 mln zł budowa realizowana przez niemiecki Bilfinger-Berger na zlecenie GDDKiA.

W tym rejonie Warszawy i okolic nakładają się inne  inwestycje. GDDKiA buduje w Konotopie ostatni przed Warszawą węzeł na 91-kilometrowym odcinku autostrady A2 z Łodzi. Ten sam rządowy inwestor buduje od węzła Konotopa w stronę Puławskiej trasę S2, czyli południową obwodnicę Warszawy. Oficjalnie obie inwestycje mają być przejezdne na Euro 2012, ale to mało prawdopodobne.

Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych kończy skrzyżowanie Al. Jerozolimskich z Łopuszańską, które ma zostać otwarte w tym roku.

 

 

Życie Warszawy

Najczęściej czytane