Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Rezygnują z Durczoka w kampanii

blik 13-03-2015, ostatnia aktualizacja 13-03-2015 22:23

Zarząd Dróg Miejskich nie chce, by w jego kampanii dotyczącej ruchu drogowego wystąpił były szef Faktów TVN Kamil Durczok.

ZDM zrezygnował z udziału Kamila Durczoka w swoje j kampanii
autor: Magdalena Jodłowska
źródło: Fotorzepa
ZDM zrezygnował z udziału Kamila Durczoka w swoje j kampanii

- Z uwagi na doniesienia prasowe oraz rezygnację ze stanowiska redaktora naczelnego "Fakty" TVN, informujemy, że Zarząd Dróg Miejskich zrezygnował z udziału Kamila Durczoka w kampanii "3 Kolory" – poinformowała miejska spółka w specjalnym komunikacje.

W poniedziałek rusza konkurs ZDM z wiedzy dotyczącej zasad ruchu drogowego w ramach kampanii "3Kolory". - Jego głównym założeniem jest promocja zasad ruchu drogowego w Warszawie - tłumaczy ZDM. Konkurs został podzielony na kilka etapów.

Pierwszy potrwa od 16 do 20 marca. Podczas niego uczestnicy będą odpowiadać na pytania zadane na antenie Radia Kolor. Pierwsze trzy osoby, które odpowiedzą poprawnie na wszystkie pytania i zrobią to najszybciej, przejdą do drugiego etapu, praktycznego.

To będzie jazda samochodem po mieście zgodnie z przepisami. - Każdy z uczestników tego etapu otrzyma nowy samochód od sponsora. Przejdzie też szkolenie z jazdy ekologicznej, a także otrzyma bon paliwowy o wartości 500 zł - wyliczają przedstawiciele ZDM.

Później jazda każdego z uczestników będzie opisywana na blogu na stronie Radia Kolor, a sam blog będzie oceniany przez odwiedzających stronę. - Osoba, która zbierze największą liczbę ocen blogu wygra konkurs – dodaje ZDM.

Cała kampania "3 Kolory" skierowana jest do kierowców w ramach Dekady Działań na Rzecz Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego 2011-2020. – Jej celem jest zmniejszenie liczby przypadków wjazdu samochodów przy czerwonym świetle, przypomnienie kolorów nadawanych przez sygnalizator i wymazanie z języka kierowców określeń "późno-pomarańczowe" czy "różowe" –wyjaśnia organizator kampanii.

Ambasadorami kampanii mieli być Kamil Durczok, jako redaktor naczelny "Fakty" TVN, Jarosław Gugała, jako szef "Wydarzenia" Polsat i Piotr Kraśko, jako szef "Wiadomości" TVP Mieli oni wypowiedzieć slogan reklamowy w filmach promujących kampanię.

- Niestety, z uwagi na doniesienia prasowe, musieliśmy zrezygnować z trzeciego ambasadora, Kamila Durczoka, redaktora naczelnego Fakty TVN- przyznaje ZDM. Na razie nie wiadomo czy ktoś zastąpi Kamila Durczoka.

ŻW Online

Najczęściej czytane