Kierowca nie sprzeda biletu
Od 1 stycznia już nie można kupić biletu u kierowców i motorniczych.
- Ta decyzja jest podyktowana przede wszystkim względami bezpieczeństwa. Głównym zadaniem kierowców i motorniczych jest bowiem spokojne, bezpieczne i punktualne przewiezienie pasażerów – tłumaczy w wydanym komunikacie Wiesław Witek, dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego.
Sprzedaż biletów przez prowadzących pojazdy była tylko pomocniczym kanałem dystrybucji – stanowiącym zaledwie 1,5 proc. ogółu sprzedaży biletów. Zgodnie z postanowieniami Regulaminu przewozu zakup biletu w pojazdach podlegał ograniczeniom – pasażer mógł nabyć bilet jedynie za odliczoną kwotę, podczas postoju pojazdu na przystanku, a jeśli opóźnienie kursu wynosiło więcej niż trzy minuty w stosunku do rozkładu jazdy, prowadzący pojazd mógł odmówić sprzedaży biletu.
Pasażerowie warszawskiego transportu publicznego mogą korzystać z bardzo rozbudowanej sieci sprzedaży.
Bilety można nabyć:w Punktach Obsługi Pasażerów, wybranych i oznakowanych punktach sprzedaży (kioski, saloniki prasowe), biletomatach stacjonarnych (blisko 720), biletomatach mobilnych (około 1900), przez Internet, przez telefon komórkowy.
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w
jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją,
fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA
Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione
pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.