Strażnik miejski pachnie jak nikt inny
Na mieszkańców stolicy funkcjonariusze chcą działać... zapachem. Jakim? – Tego nie możemy zdradzić – odpowiadają tajemniczo.
W ramach akcji promocyjnej straż miejska przygotowała gadżety: perłowo-białe balony (1,5 tys. sztuk), linijki szkolne przezroczyste (500 sztuk), ładne długopisy i pióra w etui z drzewa różanego (100 sztuk), są też świece okolicznościowe (200 sztuk).
Jednak najbardziej zaskakujące są zapachowe zawieszki w kolorach i z logo formacji. Zamówili ich dwa tysiące.
– Są rozdawane na zajęciach edukacyjnych w miasteczkach ruchu drogowego i podczas festynów – mówi Marek Kulasza z biura prasowego SM.Poprosiliśmy, by opisał, jaki zapach wydziela zawieszka straży.
Z czego został uzyskany, jaka to kompozycja, na jaką odległość będzie się rozchodził aromat? – Zawieszka z założenia ma pachnieć. Rodzaj zapachu jest w tym momencie kwestią wtórną wobec założonego celu, jaki ma spełniać – mówi Kulasza.
A jaki cel ma spełniać? – Jest to produkt codziennego użytku, dość prosty w obsłudze i zastosowaniu, podobnie jak długopis czy smycz do telefonu. Jako produkt do wykorzystania praktycznego może przydać się w sytuacji zdarzenia w ruchu drogowym typu kolizja, wypadek. Osoba posiadająca zawieszkę może wykorzystać umieszczony na niej numer i wezwać pomoc – odpowiedział Kulasza. I dodaje:
– Pytania o zapach należałoby skierować do producenta zawieszek.Wyprodukowała je firma GM Gadgets z Olsztyna. Lecz Dorota Niewiadomska, kierowniczka zakupów, o zapachu mówi: – To poufna wiadomość.
Co na to Kulasza? – Zawieszka jest przeznaczona przede wszystkim do samochodu. Założyliśmy, że parametry produktu będą podobne jak w przypadku tego typu asortymentu dostępnego na polskim rynku. Gdzie można poza samochodem zawiesić taką zawieszkę? – To zależy już od indywidualnych preferencji i potrzeb – powiedział Kulasza.
O pomoc w ustaleniu zapachu stołecznej SM poprosiliśmy Monikę Nowosadzką, która w sieci perfumerii Sephora zajmuje się zapachami selektywnymi, czyli wodami z wyższej półki, drogimi, prestiżowych marek, znanymi na świecie i związanymi z modą, akcesoriami, biżuterią.
Jaki zapach może wydzielać warszawska SM? – Proponuję najlepiej sprzedające się zapachy męskie w kwietniu: Sean John „Unforgivable”, Dior „Fahrenheit” i Armani „Acqua Di Gio Homme” – radzi Monika Nowosadzka.
Dlaczego te zapachy? W opisie „Unforgivable” czytamy: „Łagodny, delikatny, czysty, seksowny, bogaty, unikalny, pełen pasji, doskonale dopasowany do skóry, uwodzicielski i trochę niebezpieczny”.Czy nie chcemy, by właśnie taki był nasz strażnik spotykany na ulicy?
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w
jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją,
fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA
Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione
pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.