Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Japoński duch dizajnu

Natalia Bet 30-03-2010, ostatnia aktualizacja 30-03-2010 12:51

Piękne kształty, ekologia, minimalne wzornictwo – to znak firmowy sklepu MUJI. W stolicy otwarto pierwszy w Europie Środkowej sklep tej marki.

źródło: materiały prasowe
źródło: materiały prasowe
źródło: materiały prasowe

Wchodząc do salonu tej japońskiej marki, można zanurzyć się w cytrusowym zapachu, delikatnych i uspakajających barwach oraz prostych, przemyślanych kształtach. Kolekcja MUJI składa się z kosmetyków, dodatków do łazienki, mebli, gadżetów do kuchni i przyborów papierniczych. Jest też spory wybór naczyń, które zwracają uwagę skromną estetyką i precyzyjnym wykonaniem. Uproszczone formy wyrazu to ich cecha charakterystyczna.

W MUJI znajdziemy też kolekcję ubrań. Wszystko w bladych różach, szarościach, czerniach, zieleniach oraz brudnych granatach.

Ciekawostką jest, że przedmioty dostępne w salonie MUJI poza opakowaniem i metką cenową, nie zawierają żadnej informacji, która pozwala zidentyfikować markę.

MUJI mieści się w Centrum Handlowym Arkadia (Al. Jana Pawła II 82), pasaż Canaletto, parter, lokal 23A

Firma MUJI powstała 30. lat temu w Japonii. W tej chwili cieszy się renomą na całym świecie. Salony marki znajdują się w Hong Kongu, Singapurze, Korei oraz Tajwanie. Marka jest także popularna w Wielkiej Brytanii. W Polsce otwarto właśnie pierwszy salon MUJI, ale w planach jest otwarcie następnych m.in. w Krakowie i drugi w Warszawie.

uroda.zyciewarszawy.pl

Najczęściej czytane