Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Czas na bulwary wiślane

koz 04-06-2017, ostatnia aktualizacja 04-06-2017 08:47

Działa kawiarnia w pawilonie na bulwarze Jana Karskiego. Można tam otrzymać wiedzę na temat atrakcji turystycznych i oferty wydarzeń kulturalnych.

źródło: materiały prasowe

W konkursie na najem pawilonu na bulwarze Jana Karskiego zwyciężyła firma Green Caffè Nero. Jak zapewnia jej przedstawiciel, działanie na nadwiślańskiej promenadzie jest dla nich czymś więcej niż tylko prowadzeniem działalności gastronomicznej.

Kawiarnia przewiduje organizację szeregu wydarzeń zachęcających Warszawiaków do poszerzania swojej wiedzy z zakresu historii i kultury, a także do podejmowania różnego rodzaju aktywności i prowadzenia zdrowego stylu życia.

– Bulwary wiślane to jedna z najatrakcyjniejszych przestrzeni miejskich w Warszawie przeznaczonych do aktywnego wypoczynku oraz organizacji różnego rodzaju wydarzeń kulturalnych. Na bulwarach wiślanych planujemy organizować ciekawe warsztaty, gry miejskie, seanse filmowe oraz różne spotkania tematyczne poświęcone m.in. historii, literaturze, przedsiębiorczości czy filozofii slow life, a także naszej specjalności – kawie. Zamierzamy też włączyć się w obchody Roku Rzeki Wisły – mówi Agata Milewska, Brand Manager Green Caffè Nero.

Kawiarnia na bulwarach wiślanych będzie organizować zarówno imprezy okolicznościowe, jak i wydarzenia cykliczne. Wszystkie będą miały charakter otwarty i bezpłatny. Kalendarz wydarzeń został zaplanowany tak, aby przez cały rok przez większość dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w kawiarni odbywały się spotkania tematyczne.

Wśród zaplanowanych akcji znają się m.in. spacery poświęcone historii bulwarów wiślanych i okolic oraz cykl spotkań „Nasze miasto Warszawa", podczas których uczestnicy będą mogli poszerzyć swoją wiedzę na temat historii Warszawy i Wisły, a także dorobku artystycznego stolicy.

Rozmowy o tematyce kulturalno-naukowej prowadzone będą w ramach cyklu „Wszystko, o czym nie wiecie, a chcielibyście wiedzieć". Z kolei program „Greenowy Punkt Widzenia" będzie dedykowany nurtowi slow life, w tym slow food oraz filozofii midfulness. Zaplanowane zostały również akcje nakierowane na aktywizację różnych grup społecznych, m.in. rozwoju przedsiębiorczości. Nie zabraknie też atrakcji dla najmłodszych – będą one organizowane w ramach cyklu spotkań „Mamo, tato idź na kawę, bo ja się bawię".

Oprócz kawiarni w pawilonie na bulwarze Jana Karskiego jest też punkt informacji turystycznej.

Do konkursu na najem pawilonu zostało złożonych siedem ofert. Wynajęty pawilon znajduje się na nowo wybudowanym fragmencie bulwarów vis-à-vis Multimedialnego Parku Fontann – jest on posadowiony na pływakach, które podczas wielkich wezbrań umożliwiają mu bezpieczne unoszenie się na wodzie.

Pawilon, z uwagi na funkcje, jakie ma pełnić, został podzielony na trzy strefy. Pierwsza z nich to punkt informacyjny – zlokalizowany od strony placu bulwarowego. Dzierżawca zobowiązany jest do informowania o najważniejszych stałych atrakcjach stolicy, w tym o sezonowej ofercie żeglugowej czy możliwościach odpoczynku nad Wisłą. Druga część pawilonu przeznaczona jest na działalność gastronomiczno-kulturalną, a ostatnim z obowiązków dzierżawcy jest opieka nad toaletą publiczną.

zw.com.pl

Najczęściej czytane