Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Dlaczego klienci kochają gadżety reklamowe?

04-04-2017, ostatnia aktualizacja 04-04-2017 11:25

Dziś bardzo trudno wyróżnić się nowym firmom. Badania potwierdzają, że skutecznym pomysłem jest zakup gadżetów promocyjnych. Firma nie ponosi wtedy ogromnych kosztów na promocję, a przekaz działa i trafia do wybranej grupy.

źródło: Życie Warszawy

Kontrahenci i pracownicy

Gadżety reklamowe są najmilej widziane przez kontrahentów oraz pracowników. Ten rodzaj promocji firmy ma wiele plusów:

  • sprawia, że klient codziennie ma kontakt z firmą i zapamiętuje ją

  • gadżety odzwierciedlają charakter firmy

  • ogranicza koszty

  • gadżety reklamowe są użyteczne, ale zarazem mogą być kreatywne

Szeroki wybór

Na rynku istnieje szereg drobnych artykułów promocyjnych:

  • długopisy z nadrukiem

  • kubki firmowe

  • koszulki

  • ołówki

  • pendrive

  • smycze

  • breloki

  • podkładki pod kubki

  • teczki do portfolio

  • oraz bardziej luksusowe towary, na przykład zestawy kawowe

Siła oddziaływania

Gdy klient lub współpracownik korzystają z gadżetów reklamowych, niejako spontanicznie związują się z marką. Jeśli na przykład codziennie pije kawę z kubka firmowego, wzbudza to pozytywne emocje i wiąże się z marką. Jeśli dodatkowo gadżet jest spersonalizowany i dostosowany do konkretnego klienta, staje się doskonałym elementem strategii marketingowej.

Jakie gadżety i dla kogo?

Gdy już zdecydujesz się na zakup gadżetów, dopasuj go do odbiorcy. Warto również zadbać o spójność przekazu. Jeśli twoja marka kierowana jest na przykład do młodych ludzi i kojarzy się z radością i świeżością, to gadżety powinny to podkreślać. Możesz zaprojektować koszulki w pastelowych kolorach z oryginalnymi napisami.

Opinie klientów

Jeśli już stworzyłeś gadżety reklamowe i je rozdałeś, posłuchaj, co mówią o nich klienci i pracownicy. Co sądzą o jakości, pomyśle, spójności. Jeśli kubki rozbijają się, a prezent gwiazdkowy dla pracowników spotkał się z obojętnością, może warto zmienić koncepcję albo rozbudować pomysł?

Emocje to wizerunek

Gadżety promocyjne oraz luksusowe zestawy promocyjne możesz zamówić w sklepie Promotion Tops. Jeśli planujesz zamówić oryginalne oraz ekologiczne gadżety reklamowe, wypróbuj Promotion Tops. W ofercie ciekawe, przydatne na co dzień artykuły, a także baza do stworzenia niepowtarzalnych gadżetów. Postaw na emocje i zbuduj pozytywny wizerunek!

SPRAWDŹ: http://promotiontops.pl/

Materiał partnera: Promotion TOPS