Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Luksus w przestworzach

ces 14-12-2011, ostatnia aktualizacja 30-12-2011 15:58

Linie lotnicze Air France postarały się by pasażerowie klasy Biznes mieli zagwarantowany szeroki wachlarz udogodnień podczas lotu.

źródło: materiały prasowe
źródło: materiały prasowe
źródło: materiały prasowe

Podróżujący Klasą Biznes mogą skorzystać z odrębnych stanowisk odprawy jak również zwiększyć swój limit bagażowy. Po odprawie mają do dyspozycji blisko 500 komfortowych i eleganckich saloników biznesowych na całym świecie. Wyposażone są one w sprzęt biurowy jak również w napoje i przekąski.

W Paryżu we współpracy z Clarins Air France gościom oferuję się  masaż oraz zabiegi pielęgnacyjne twarzy z wykorzystaniem naturalnych kosmetyków pochodzenia roślinnego, specjalnie dostosowane do potrzeb osób w podróży. Chętni mogą również skorzystać z kabin prysznicowych,  zestawów kosmetyków i akcesoriów toaletowych.

W nowej klasie Biznes przeprojektowano wnętrze przestronnej kabiny i odpowiednio ją oświetlono, tak by zapewnić komfort niezbędny do wypoczynku i relaksu, ale również do pracy.

W samolocie na pasażerów czekają w pełni zmodernizowane fotele o szerokości 61 cm, które po rozłożeniu do pozycji łóżka o długości  2 m nadal zapewniają pełną prywatności przestrzeń  w czasie odpoczynku i snu. Fotele wyposażone są w: gniazdko do laptopa, osobistą lampkę punktową, słuchawki tłumiące hałas i duży stolik do pracy, wełniany koc, poduszkę, wodę mineralną oraz kosmetyczkę z przyborami toaletowymi i akcesoriami podróżnymi, 15-calowy monitor i system audio-video „na życzenie" z 500 godzinami rozrywki (filmy, muzyka, gry komputerowe, kursy językowe, programy relaksacyjne itp).

Podczas lotu gościom oferowane jest menu kuchni francuskiej przygotowane przez światowej sławy szefów kuchni. Propozycje kulinarne zmieniane są co 10 dni. Całości dopełnia lista wybornych win, starannie dobranych przez sommeliera roku 2000 – Oliviera Pussier. Natomiast jeszcze przed startem pasażerowie witani są szampanem oraz gorącym odświeżającym ręcznikiem. Następnie zapraszani są na posiłek jak we francuskiej restauracji czyli przystawka, danie główne, deser i sery.

Wszystko serwowane jest na porcelanie i obrusach z emblematem. Można oczywiście także skorzystać ze standardowej oferty posiłków ekspresowych. Na dłuższych rejsach między posiłkami oferowane są przekąski i lody. Działa też bar samoobsługowy z szerokim wyborem alkoholi, napojów i snacków.

Dodatkową korzyścią dla członków programu Flying Blue, którzy podróżują w Klasie Biznes na rejsach międzykontynentalnych jest otrzymanie od 125 proc. do 175 proc. mil lotniczych.

Wystarczy odbyć jeden przelot w obie strony na dowolnej trasie międzykontynentalnej w klasie Biznes, by dołączyć automatycznie do VIP Sky Club i móc korzystać z całego pakietu wymienionych udogodnień.

zyciewarszawy.pl