Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Poskarż się rzecznikowi

koz 17-11-2016, ostatnia aktualizacja 17-11-2016 10:10

Ruszają spotkania z ekspertami Miejskiego Rzecznika Konsumentów w centrach handlowych.

źródło: materiały prasowe

Czy można zwrócić zakupiony towar? Jak skutecznie złożyć reklamację wadliwego towaru? Jak zareklamować źle świadczoną usługę i czego się domagać? To przykładowe pytania, na które odpowiedzą eksperci Miejskiego Rzecznika Konsumentów w sobotę, 19 listopada, w godz. 10 – 17 w Centrum Handlowym Atrium Reduta (punkt konsultacyjny na poziomie 0 – szczegóły w punkcie informacyjnym).

Następne spotkanie odbędzie się również w sobotę, 26 listopada, w godz. 10 - 17 w Centrum Handlowym Atrium Promenada (punkt konsultacyjny przy wejściu od strony ul. Nowaka - Jeziorańskiego).

Punkty konsultacyjne Miejskiego Rzecznika Konsumentów w centrach handlowych stanowią element kampanii informacyjnej ratusza "Masz Prawo", która stanowi kontynuację działań edukacyjnych rzecznika. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca listopada. Jest prowadzona m.in. za pośrednictwem spotów wyświetlanych w komunikacji miejskiej – metrze, tramwajach, autobusach, Szybkiej Kolei Miejskiej oraz w urzędach dzielnic.

W latach 2007–2016 z pomocy rzecznika skorzystało 226 241 mieszkańców Warszawy, udzielono 209 342 porad, w 16 059 sprawach rzecznik podjęła działania interwencyjne, sporządzono 6 995 opinii prawnych oraz 1 277 pozwów do sądu. Przed sądem rzecznik działał łącznie na rzecz 2 568 konsumentów, w 145 postępowaniach, w tym 6 grupowych.

Na stronie internetowej rzecznika www.konsument.um.warszawa.pl mieszkańcy stolicy mogą zapoznać się z bogatym materiałem na temat praw konsumentów w poszczególnych segmentach rynku.

zyciewarszawy.pl