Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Co promocja, to wpadka

Janina Blikowska, Konrad Majszyk 30-12-2011, ostatnia aktualizacja 31-12-2011 08:48

Czy polecą głowy w Biurze Promocji Miasta? Po wielu reklamowych wpadkach radni żądają dymisji

Sy­ren­ka i Fry­de­ryk Cho­pin z wu­wu­ze­la­mi ro­dem z RPA ma­ją pro­mo­wać War­sza­wę pod­czas Eu­ro 2012

Źródło: Rzeczpospolita
  • Sy­ren­ka i Fry­de­ryk Cho­pin z wu­wu­ze­la­mi ro­dem z RPA ma­ją pro­mo­wać War­sza­wę pod­czas Eu­ro 2012
  • Na film  za­ty­tu­ło­wa­ny przez in­ter­nau­tów „Zbo­cze­niec go­ni blon­dyn­kę...” Biu­ro Pro­mo­cji Mia­sta wy­da­ło po­nad pół mi­lio­na  zło­tych
  • Katarzyna Ratajczyk z Biura Promocji Miasta. Wcześniej w agencji DDB i McCann-Erickson