Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Na Panu Jezusie nie da się zarobić

Joanna Ćwiek, Janina Blikowska 04-12-2014, ostatnia aktualizacja 04-12-2014 14:30

Polacy czują przesyt chrześcijańską symboliką – tak uważają marketingowcy sieci handlowych.

Wykorzystanie Nergala do promowania Empiku przed świętami Bożego Narodzenia wywołało głosy oburzenia. Sieć tłumaczy, że zamierzała podkreślić, że ma ofertę dla klientów o rozmaitych gustach

Źródło: Fotorzepa fot. Tomasz Jodłowski
  • Wykorzystanie Nergala do promowania Empiku przed świętami Bożego Narodzenia wywołało głosy oburzenia. Sieć tłumaczy, że zamierzała podkreślić,  że ma ofertę dla klientów  o rozmaitych gustach