Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Międzylesie kontra trasa

Konrad Majszyk 04-09-2009, ostatnia aktualizacja 06-09-2009 18:24

Aż dziesięć budynków trzeba wyburzyć przy ul. Żegańskiej i Zwoleńskiej z powodu budowy 500 m trasy z tunelem. To pierwszy etap Trasy na Zaporze. Protestujący: – Tiry rozjeżdżą willową okolicę.

*Tunel pod torami wzdŁuŻ ul. ŻegaŃskiej i Zwoleńskiej. Dzięki tunelowi uda się usprawnić przejazd przez tory linii otwockiej, którymi przejeżdża ponad 110 pociągów na dobę. Kierowcy i karetki Centrum Zdrowia Dziecka codziennie stoją tu w korkach przed szlabanami. Planowana między Mrówczą a Pożaryskiego ulica – dwa razy po dwa pasy – dostosuje się do szerokości odcinka między Pożaryskiego a CZD. Na pozostałych odcinkach ul. Zwoleńska, Żegańska i al. Dzieci Polskich mają jednak tylko po jednym pasie. W przyszłości ma tędy przebiegać zjazd z Trasy na Zaporze, planowanej od lat 80. ubiegłego wieku. Koncepcje zakładają jej budowę od ul. Augustówka na granicy Wilanowa i Mokotowa do Mrówczej w Wawrze. Połączyć ma ul. Czerniakowską-bis, Wał Miedzeszyński, Trasę Olszynki Grochowskiej, Trakt Lubelski i Patriotów. Najważniejszym elementem tej trasy będzie most Na Zaporze, zlokalizowany między Siekierkowskim a tzw. autostradowym.

Źródło: Życie Warszawy
  • *Międzylesie. Mieszkańcy: – Puszczą tędy tranzyt. Ratusz: – Wąska jezdnia to krótkowzroczność
  • *Tunel pod torami wzdŁuŻ ul. ŻegaŃskiej i Zwoleńskiej. Dzięki tunelowi uda się usprawnić przejazd przez tory linii otwockiej, którymi przejeżdża ponad 110 pociągów na dobę. Kierowcy i karetki Centrum Zdrowia Dziecka codziennie stoją tu w korkach przed szlabanami. Planowana między Mrówczą a Pożaryskiego ulica – dwa razy po dwa pasy – dostosuje się do szerokości odcinka między Pożaryskiego a CZD. Na pozostałych odcinkach ul. Zwoleńska, Żegańska i al. Dzieci Polskich mają jednak tylko po jednym pasie. W przyszłości ma tędy przebiegać zjazd z Trasy na Zaporze, planowanej od lat 80. ubiegłego wieku. Koncepcje zakładają jej budowę od ul. Augustówka na granicy Wilanowa i Mokotowa do Mrówczej w Wawrze. Połączyć ma ul. Czerniakowską-bis, Wał Miedzeszyński, Trasę Olszynki Grochowskiej, Trakt Lubelski i Patriotów. Najważniejszym elementem tej trasy będzie most Na Zaporze, zlokalizowany między Siekierkowskim a tzw. autostradowym.