Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Swingi rozpadają się zimą

Konrad Majszyk 26-01-2011, ostatnia aktualizacja 27-01-2011 15:08

Tramwaje Swing za 1,5 mld zł miały poprawić wizerunek stolicy. Tymczasem masowo odpadają od nich osłony na koła. Wtedy tramwaj robi się głośniejszy i brzydszy. Producent ma wymienić elementy we wszystkich pojazdach.

*Po lewej: swing bez osłon wózków stoi na Okopowej. Warszawiacy kpią, że to swing w wersji „off-road”.

Źródło: Zdjęcie nadesłane przez Czytelnika
  • *Po lewej: swing bez osłon wózków stoi na Okopowej. Warszawiacy kpią, że to swing w wersji „off-road”.
  • Po prawej: tramwaj prosto z fabryki na trasie obok Rotundy