Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z
innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach
prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego
użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany
ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci
urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.
Po żoliborskiej stronie nowego tunelu nie ma parkingów
dla przesiadających się do metra i pociągów. Urzędnicy boją się,
że kierowcy zastawią ul. Kokardy, blokując dojazd straży pożarnej.
Tunel pozwolił zintegrować kolej, metro, tramwaje i autobusy. Miał powstać już w 1998 roku, ale wtedy nikt nie potrafił dogadać się z koleją. Od strony ul. Słomińskiego wchodzimy na stację metra albo PKP. Obie są bezpośrednio połączone – schodami i windą – z tunelem. Ten prowadzi na perony stacji PKP Warszawa Gdańska. Dalej wychodzi na ul. Kokardy – przy Zespole Szkół Elektronicznych na Zajączka.