Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Andersa: zagrożenie

Konrad Majszyk 09-11-2010, ostatnia aktualizacja 10-11-2010 13:44

Kolejarze obiecują oddać perony Dworca Gdańskiego i tunel na Żoliborz przed Gwiazdką. Drogowcy ścigają się z czasem na wiadukcie na Andersa. Czy prace opóźnią się do wiosny?

Dworzec Gdański to plac budowy dla kolejarzy i drogowców. Obok nowych peronów pną się w górę trzy wiadukty: dwa drogowe i tramwajowy. Pod ziemią czeka gotowy 170-metrowy tunel na Żoliborz

Źródło: Fotorzepa fot. Rafał Guz
  • Dworzec Gdański to plac budowy dla kolejarzy i drogowców. Obok nowych peronów pną się w górę trzy wiadukty: dwa drogowe i tramwajowy. Pod ziemią  czeka gotowy 170-metrowy tunel  na Żoliborz