Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Stulecie podbije ceny pamiątek narodowych

Janusz Miliszkiewicz 04-01-2018, ostatnia aktualizacja 04-01-2018 10:32

Kolekcjonerzy chętniej kupują rzeczy związane z rozwojem Polski niż świadectwa martyrologii.

Plakat „Gdynia” jest symbolem sukcesów odrodzonej Polski

Źródło: Lamus Antykwariaty Warszawskie
  • Za 9 tys. zł sprzedano maciejówkę z 1918 r.  Taką samą nosił Józef Piłsudski
  • Wydana w 1932 r. „Polska, jej dzieje i kultura” należy do najchętniej licytowanych polskich białych kruków
  • Plakat „Gdynia” jest symbolem sukcesów odrodzonej Polski