Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Taśma pakowa – gwarancja zadowolonego klienta

02-11-2016, ostatnia aktualizacja 02-11-2016 16:15

Urok codziennego pakowania towarów w kartony i przygotowywanie przesyłek z pewnością jest znany wielu osobom, których zajęcie polega na sprzedaży internetowej i wysyłaniu klientom pocztom zakupionych przez nich produktów. Słowo „urok” powinno być wzięte w cudzysłów, wszak nierzadko jest to wątpliwa przyjemność i to nie tylko z racji swojej monotonii, ale także przez wyzwanie, jakie niesie ze sobą „siłowanie” się z kolejnymi kartonami, tak aby były one odpowiednio zabezpieczone i nadawały się do wysyłki. Wszak wiadomo, że nie ma nic gorszego niż niezadowolony klient z powodu uszkodzonego towaru i odkrycie przyczyny tego we własnym niedopatrzeniu w czasie tworzenia paczki. Wśród specjalistycznych pomocy zapobiegających takim sytuacjom, istotną rolę spełnia taśma pakowa, usprawniająca cały proces pakowania i dająca większą pewność, że taka przesyłka nie rozpadnie się w podróży. Ale jej zastosowanie może być jeszcze większe!

Źródło: Materiał Partnera