Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Giełda wychodzi do warszawiaków

blik 09-08-2013, ostatnia aktualizacja 09-08-2013 00:12

Lech Janerka i francuski zespół Les Tambours du Bronx wystąpią 17 sierpnia na dziedzińcu Centrum Bankowo-Finansowego przy rondzie de Gaulle’a.

Lech Janerka
autor: Kuba Kamiński
źródło: Fotorzepa
Lech Janerka

To pierwsza odsłona projektu pod hasłem „Kapitalna Warszawa", który przez sztukę, sport, edukację ma  przybliżyć mieszkańcom stolicy rynek kapitałowy.

– Giełda jest częścią Warszawy i chce uczestniczyć w życiu miasta. Chcemy pokazać, że giełda to żywi ludzie i pozytywna energia – tłumaczy Adam Maciejewski, prezes warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych. 
– Powinniśmy  się nawzajem napędzać.

Maciejewski dodaje, że impreza skierowana jest do wszystkich. – To będą nie tylko wydarzenia muzyczne, ale też sportowe i edukacyjne przeznaczone dla warszawiaków w każdym wieku. Chcielibyśmy, by codzienne funkcjonowanie rynku kapitałowego stało się im bliższe – tłumaczy.

Pierwsza z imprez „Kapitalnej Warszawy" odbędzie się w sobotę 17 sierpnia na dziedzińcu Centrum Bankowo-Finansowego przy rondzie de Gaulle'a. Wystąpi wówczas francuski zespół perkusyjny Les Tambours du Bronx, ale główną atrakcją koncertu będzie występ Lecha Janerki, polskiego basisty i wokalisty rockowego. Koncertom towarzyszyć będą wizualizacje i pokazy świetlne. Wstęp jest bezpłatny.

Giełda ma w swoich planach także zorganizowanie wspólnie z ratuszem wydarzeń sportowych i edukacyjnych. – Powinniśmy być bardziej rozpoznawalni i widoczni na mapie miasta, a przede wszystkim w powszechnej świadomości obywateli – tłumaczy Maciejewski i dodaje, że GPW  chce tworzyć pozytywną atmosferę wokół całego rynku kapitałowego. – Aby tak się stało, musimy dać coś z siebie, stworzyć platformę działań kulturalnych i edukacyjnych skierowanych do mieszkańców i gości, którzy odwiedzają Warszawę – tłumaczy Maciejewski.

„Rz" jest patronem medialnym imprezy.

Życie Warszawy

Najczęściej czytane