Grunt pod Wisłostradą zabetonowany
W nocy z niedzieli na poniedziałek zakończone zostało wypełnianie ubytku gruntu pod jezdnią Wisłostrady.
- Analiza danych z wcześniej wykonanych otworów wskazuje, że pustka pod jezdnią jest wypełniona na całej długości - informuje rzecznik Metra Warszawskiego Krzysztof Malawko. - Kolejnym etapem prac nad zabezpieczeniem tunelu, będzie wykonanie w jezdni Wisłostrady serii otworów kontrolnych. Będą one rozmieszczone co około 5 metrów.
Jeśli wykonawca robót zauważy luki o wysokości do 20 centymetrów, będą one wypełniane zaprawą cementową z dodatkiem środków chemicznych. Jeśli przestrzenie niewypełnione będą większe – zostaną uzupełnione betonem.
W nocy z 13 na 14 sierpnia budowniczy na budowie stacji Powiśle II linii metra natrafili na ciek wodny. Stacja została zalana a spod tunelu Wisłostrady ubyło ok. 6,5 tys. metrów sześciennych wody i ziemi. W związku z tym płyta jezdni została pozbawiona naturalnej podpory. Badania obszaru pod tunelem pokazały, że pusta przestrzeń pod płytą tunelu Wisłostrady miała ok. 60 m długości i była wypełniona wodą do ok. 2 metrów od spodu płyty.
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w
jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją,
fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA
Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione
pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.