Wirtualny sklep w metrze
Na stacji metra Centrum powstał nowy sklep. Wirtualny. Zakupy można zrobić w nim za pomocą smartfonu, a wybrany towar trafi pod wskazany adres.
Ściany po obu stronach stacji Centrum wyklejone zostały grafikami przedstawiającymi półki sklepowe, na których pojawiło się łącznie ponad 150 produktów. Choć to sklep wirtualny te towary można je kupić naprawdę. - Chcemy pokazać klientom, że w dzisiejszych czasach po codzienne zakupy nie muszą już jechać specjalnie do supermarketu, bo za pomocą aplikacji mobilnej we Frisco mogą zamówić potrzebne produkty praktycznie z każdego miejsca i o dowolnej godzinie, nawet wykorzystując chwilę oczekiwania na metro – mówi Grzegorz Bielecki z Frisco.pl. Do tej firmy należy wirtualny sklep.
To pierwsza tego typu inicjatywa w Polsce.- Choć pomysł sam w sobie jest innowacyjny na naszym rynku, to robienie zakupów w takim miejscu w gruncie rzeczy nie jest niczym skomplikowanym - mówi Grzegorz Bielecki.
I wyjaśnia jak to działa. - Wystarczy zainstalować bezpłatną aplikację Frisco.pl na smartfonie, a następnie zeskanować barkody produktów ze sklepowych półek. Wybrane towary trafiają w ten sposób do koszyka, a po zatwierdzeniu zamówienia przez klienta są dostarczane o wybranej godzinie pod wskazany adres – dodaje Bielecki.
Aplikacja umożliwiająca robienie zakupów w supermarkecie na stacji Centrum jest udostępniana w App Store dla iPhone'a i Google Play dla smartfonów działających w systemie Android.
Do właściwego sklepu z aplikacją przekierowuje Frisco.pl lub kod QR, który można odczytać z grafik umieszczonych w metrze. Po jej zainstalowaniu na smartfonie z wirtualnego supermarketu na stacji Centrum warszawiacy mogą zamówić różnorodne produkty spożywcze, począwszy od świeżego pieczywa, warzyw i owoców, przez nabiał i mięso po słodycze czy napoje.
Na półkach e-sklepu w metrze znajdują się też artykuły higieniczne i chemia gospodarcza. Co istotne, dzięki mobilnej aplikacji mieszkańcy Warszawy mogą rozpocząć zakupy na peronie i logując się później na swoje konto, dokończyć je już w domu, bo wybrane wcześniej produkty zostaną zapamiętane w koszyku. Aplikacja Frisco.pl daje bowiem dostęp do pełnej oferty e-supermarketu, która obejmuje ponad 12 tys. produktów.
- Wyszliśmy z internetu do metra, by przekonać jeszcze większą liczbę warszawiaków, że zakupy na Frisco.pl mogą być łatwe, a do tego można zaoszczędzić i czas, i pieniądze. Co ważne, kupując w naszym supermarkecie klienci mogą liczyć na świeżość produktów i dobre ceny – dodaje prezes Frisco.pl.
Zamówienia w wirtualnym sklepie można składać przez cały tydzień. Kurierzy rozwożą zakupy od poniedziałku do soboty w godzinach 7 –23. Terminarz dostaw podzielony jest na jednogodzinne okna, a za zakupy można płacić przelewem lub przy odbiorze gotówką i kartą.
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w
jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją,
fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA
Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione
pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.