Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Słowa Gronkiewicz-Waltz warte 20 milionów

Izabela Kraj 18-03-2013, ostatnia aktualizacja 18-03-2013 18:39

Hanna Gronkiewicz-Waltz była najczęściej wymienianym w mediach prezydentem w styczniu 2013 r. Drugi pod tym względem – prezydent Lublina Krzysztof Żuk, odnotował blisko połowę mniej publikacji

autor: Krzysztof Skłodowski
źródło: Fotorzepa

Najnowszy raport "Prezydenci miast wojewódzkich", przygotował "Press-Service Monitoring Mediów".

W analizowanym okresie pojawiło się łącznie 1864 materiałów na temat prezydent Warszawy, co stanowiło niemal 20% wszystkich publikacji i emisji dotyczących osiemnastu analizowanych prezydentów miast. Łącznie było to 9413 publikacji i emisji, w których wymieniono prezydentów miast i cytowano ich słowa.

Łączna wartość tych publikacji wyniosła ponad 41,4 mln zł. Dla mediów regionalnych - 14,8 mln zł, a dla ogólnopolskich - 26,6 mln zł, z czego ponad połowa należała do prezydent Warszawy.

Prezydenta Lublina wymieniono 959 razy, ale w prasie odnotowano o nim o 28 informacji więcej niż na temat Gronkiewicz-Waltz. Krzysztof Żuk, poza liderką ogólnego zestawienia, był również najpopularniejszy w Internecie. Ale w stacjach RTV znacznie częściej obecni byli prezydent Krakowa Jacek Majchrowski, Poznania - Ryszard Grobelny, Wrocławia - Rafał Dutkiewicz i Łodzi - Hanna Zdanowska.

Gronkiewicz-Waltz jako jest natomiast najczęściej z prezydenckiego grona obecna w mediach ogólnopolskich. Zaistniała w blisko 70 proc. materiałów z udziałem prezydentów. Pozostali mieli szansę tylko w mediach regionalnych.

Nazwisko Rafała Dutkiewicza pojawiło się najczęściej w tytułach publikacji prasowych i internetowych - aż 130 razy.

Pod tym względem znacznie wyprzedził on Zdanowską i Gronkiewicz-Waltz. Jednak to z nazwiskiem prezydent Warszawy miało okazję zetknąć się najwięcej potencjalnych czytelników - informacje te uzyskały dotarcie na poziomie 130 mln osób.

W przypadku Dutkiewicza było to 120 mln.

Życie Warszawy

Najczęściej czytane