Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Drogi tabor, piesi na dół

Natalia Bet, Konrad Majszyk 20-11-2009, ostatnia aktualizacja 20-11-2009 21:58

Włosi i Turcy opracowują plan budowy. Niemcy próbują wygryźć Francuzów z kontraktów na wagony. Praga protestuje przeciwko przejściom przy Dw. Wileńskim.

*Pociąg metra w Oslo. Dla bezpieczeństwa pasażerów jest jednoprzestrzenny (bez wagonów)

Źródło: Życie Warszawy
  • *Pociąg metra w Oslo. Dla bezpieczeństwa pasażerów jest jednoprzestrzenny (bez wagonów)
  • Autor, architekt i urbanista Maciej Czeredys wykorzystał w swojej kontrpropozycja zagospodarowania otoczenia pl. Wileńskiego m.in. analizę powierzchni zajętych obecnie przez ruch pieszy na ul. Targowej w stosunku do ruchu samochodowo- tramwajowo-autobusowego wraz z koncepcją zmian oraz przykład rozwiązania przestrzeni berlińskiej  Warschauer Strasse - części obwodnicy Berlina, ulicy o podobnej szerokości do ul. Targowej (ok. 50m.) i o podobnym znaczeniu komunikacyjnym.