Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z
innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach
prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego
użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany
ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci
urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.
Konrad Majszyk
12-05-2010, ostatnia aktualizacja 13-05-2010 15:55
Łącznik kolejowy, drogi startowe, trasa ekspresowa, pięciogwiazdkowy hotel – w rejonie lotniska Okęcie nigdy nie budowało się aż tyle. Ale są też prestiżowe porażki: portu w Modlinie nie będzie na Euro 2012, a linie Emirates zamiast Warszawy wybrały czeską Pragę.
Spiętrzenie inwestycji wokół lotniska chopina: Państwowe Porty Lotnicze wyposażą pirsy i wyremontują drogę startową. Polskie Linie Kolejowe budują tory w tunelu, a rządowi i miejscy drogowcy – Trasę N-S i wiadukt na ul. 17 Stycznia. Prywatny inwestor postawi nowy hotel. Niewiadomą jest biurowe miasteczko przy lotnisku.