Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z
innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach
prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego
użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany
ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci
urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.
Marketing internetowy z każdym rokiem staje się coraz ważniejszym ogniwem w działaniach promocyjnych zarówno mniejszych, jak i większych przedsiębiorstw. Obecnie powoli odchodzi się od tradycyjnych kanałów reklamowych, dla których ciekawą alternatywą staje się aktywność w portalach społecznościowych czy na platformach e-commerce, jak również tworzenie skutecznych stron internetowych. Wśród nich można wyróżnić landing page’e charakteryzujące się specyficzną strukturą i przeznaczeniem. Zatem czym jest landing page i dlaczego warto w nią zainwestować?