Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Powiększy się Factory w Ursusie

blik 21-03-2014, ostatnia aktualizacja 21-03-2014 07:26

Ruszyła rozbudowa centrum wyprzedażowego w Ursusie. Jego powierzchnia zwiększy się o ponad 6 tys. mkw. Cały obiekt zostanie zmodernizowany.

Tak będzie wyglądało rozbudowane centrum handlowe
źródło: materiały prasowe
Tak będzie wyglądało rozbudowane centrum handlowe
Tak będzie wyglądało rozbudowane centrum handlowe
źródło: materiały prasowe
Tak będzie wyglądało rozbudowane centrum handlowe

Kilka dni temu – jak informuje firma Neinver rozpoczęły się już prace przygotowawcze do rozbudowy Factory. - W pierwszym etapie będzie to  przebudowa parkingu naziemnego, potem wykop pod parking podziemny, a następnie budowa nowej części, aranżacja całości i przebudowa części dotychczasowej – wylicza Łukasz Kurpiewski, reprezentujący firmę.

Przebudowa centrum zbiega się z remontem infrastruktury drogowej wokół. Jak zauważa firma bezpośrednie połączenie ulicy Nowolazurowej z Alejami Jerozolimskimi już teraz umożliwia  łatwy, bezpośredni dojazd z centrum Warszawy i okolicznych miejscowości. - Zakończenie w przyszłym roku kolejnego etapu przebudowy infrastruktury drogowej – połączenia Nowolazurowej z ul. Połczyńską usprawni jeszcze bardziej  komunikacjędo Factory – tłumaczy inwestor.

Na podziemnym parkingu zbudowanych zostanie 250 dodatkowych miejsc dla samochodów a całkowita liczba miejsc parkingowych zwiększysię do tysiąca. Agata Brzezińska, country manager Neinver Polska dodaje, że firma chce utrzymać wiodącą pozycję na rynku, wykorzystując również zmiany infrastruktury drogowej w samej dzielnicy Ursus.

Dzięki rozbudowie zwiększy się powierzchnia samego centrum o 6 tys. mkw. Wzrośnie liczba sklepów z obecnych 80 do 110.  Jakie nowe marki się pojawią? – Nie chcemy jeszcze o nich mówić. Proces wynajmu jest już co prawda mocno zaawansowany, ale jeszcze trwa. – tłumaczy Kurpiewski. Rozbudowa centrum będzie połączona z gruntownym odnowieniem istniejącego obiektu. Factory zyska nowy design, renowację elewacji oraz dodatkowe oświetlenie.

- Dotychczasowa część zostanie przebudowana, tak by utrzymać wysoki standard części nowej części. Użyte będą owe materiały wykończeniowe, wykorzystanie światła dziennego, nowoczesne oświetlenie, komfortowe przestrzenie relaksu, lepiej uwidocznione będą witryny sklepowe. Ma być też nowa fasada i oświetlenie całości – przedstawia Kurpiewski. Generalnym wykonawcą prac budowlanych jest firma Agmet, a generalnym projektantem jest studio architektoniczne SUD Architectes. Otwarcie rozbudowanego centrum planowane jest na wrzesień 2015 roku.

Ile to wszystko będzie kosztować? - Neinver nie podaje na razie kosztu tej inwestycji do publicznej wiadomości – mówi Kurpiewski.

Factory w Ursisie ma już ponad 10 lat. Pierwszych klientów obsłużono tam w grudniu 2002 roku. Można tam kupić produ  takich firm jak: LiuJo, Guess, Adidas, Puma, Nike, TommyHilfiger, Tom Tailor, Lacoste, Triumph, Reserved, Levi's, Diverse, Vero Moda, House czy Calvin KleinUnderwear.

Firma Neinver jest drugim operatorem centrów outlet w Europie. Ma jes w Polsce, Hiszpanii, Portugalii, Francji, w Niemczech i we Włoszech. W naszym kraju ma ich pięć. Dwa w Warsawie w Ursusie i na Żeraniu poza tym we Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie. W ubiegłym odwiedziło je w sumie 11,8 mln klientów.

ŻW Online

Najczęściej czytane