Powiększy się Factory w Ursusie
Ruszyła rozbudowa centrum wyprzedażowego w Ursusie. Jego powierzchnia zwiększy się o ponad 6 tys. mkw. Cały obiekt zostanie zmodernizowany.
Kilka dni temu – jak informuje firma Neinver rozpoczęły się już prace przygotowawcze do rozbudowy Factory. - W pierwszym etapie będzie to przebudowa parkingu naziemnego, potem wykop pod parking podziemny, a następnie budowa nowej części, aranżacja całości i przebudowa części dotychczasowej – wylicza Łukasz Kurpiewski, reprezentujący firmę.
Przebudowa centrum zbiega się z remontem infrastruktury drogowej wokół. Jak zauważa firma bezpośrednie połączenie ulicy Nowolazurowej z Alejami Jerozolimskimi już teraz umożliwia łatwy, bezpośredni dojazd z centrum Warszawy i okolicznych miejscowości. - Zakończenie w przyszłym roku kolejnego etapu przebudowy infrastruktury drogowej – połączenia Nowolazurowej z ul. Połczyńską usprawni jeszcze bardziej komunikacjędo Factory – tłumaczy inwestor.
Na podziemnym parkingu zbudowanych zostanie 250 dodatkowych miejsc dla samochodów a całkowita liczba miejsc parkingowych zwiększysię do tysiąca. Agata Brzezińska, country manager Neinver Polska dodaje, że firma chce utrzymać wiodącą pozycję na rynku, wykorzystując również zmiany infrastruktury drogowej w samej dzielnicy Ursus.
Dzięki rozbudowie zwiększy się powierzchnia samego centrum o 6 tys. mkw. Wzrośnie liczba sklepów z obecnych 80 do 110. Jakie nowe marki się pojawią? – Nie chcemy jeszcze o nich mówić. Proces wynajmu jest już co prawda mocno zaawansowany, ale jeszcze trwa. – tłumaczy Kurpiewski. Rozbudowa centrum będzie połączona z gruntownym odnowieniem istniejącego obiektu. Factory zyska nowy design, renowację elewacji oraz dodatkowe oświetlenie.
- Dotychczasowa część zostanie przebudowana, tak by utrzymać wysoki standard części nowej części. Użyte będą owe materiały wykończeniowe, wykorzystanie światła dziennego, nowoczesne oświetlenie, komfortowe przestrzenie relaksu, lepiej uwidocznione będą witryny sklepowe. Ma być też nowa fasada i oświetlenie całości – przedstawia Kurpiewski. Generalnym wykonawcą prac budowlanych jest firma Agmet, a generalnym projektantem jest studio architektoniczne SUD Architectes. Otwarcie rozbudowanego centrum planowane jest na wrzesień 2015 roku.
Ile to wszystko będzie kosztować? - Neinver nie podaje na razie kosztu tej inwestycji do publicznej wiadomości – mówi Kurpiewski.
Factory w Ursisie ma już ponad 10 lat. Pierwszych klientów obsłużono tam w grudniu 2002 roku. Można tam kupić produ takich firm jak: LiuJo, Guess, Adidas, Puma, Nike, TommyHilfiger, Tom Tailor, Lacoste, Triumph, Reserved, Levi's, Diverse, Vero Moda, House czy Calvin KleinUnderwear.
Firma Neinver jest drugim operatorem centrów outlet w Europie. Ma jes w Polsce, Hiszpanii, Portugalii, Francji, w Niemczech i we Włoszech. W naszym kraju ma ich pięć. Dwa w Warsawie w Ursusie i na Żeraniu poza tym we Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie. W ubiegłym odwiedziło je w sumie 11,8 mln klientów.
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w
jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją,
fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA
Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione
pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.