Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Nieruchomości

Nieruchomości Na parki jest jeszcze miejsce Mniejsze obiekty handlowe poza aglomeracjami cieszą się zainteresowaniem klientów, a coraz częściej także funduszy. aktualizacja 24-04-2019 00:00 Adam Roguski
Nieruchomości Od gminy, od towarzystwa Nowe bloki, rewitalizacja kamienic, dzielenie mieszkań na mniejsze. Samorządy na różne sposoby powiększają zasoby. aktualizacja 23-04-2019 09:54 Aneta Gawrońska
Nieruchomości Cywile na budowie Część deweloperów udostępnia klientom mieszkania w nieukończonych budynkach. To ryzykowne – oceniają eksperci. aktualizacja 23-04-2019 09:06 Anna Krzyżanowska
Nieruchomości Basen na dachu i grill Brakuje nam inwestycji, które są projektowane jako obiekty na wynajem. Deweloperzy zaczynają wypełniać tę niszę. aktualizacja 23-04-2019 00:26 Aneta Gawrońska
Nieruchomości Wybudują dom tak, jak chcesz Ceny wykończonych ponad 100-metrowych domów są często zbliżone do cen dwupokojowych mieszkań w stolicy. aktualizacja 13-04-2019 00:00 Aneta Gawrońska
Nieruchomości Szansa dla budownictwa spółdzielczego Kiedyś hegemoni. Potem odeszły w cień, kojarzone z wieloletnimi kolejkami i innymi przywarami PRL. Dziś w obliczu wzrostu cen mieszkań przystąpienie do spółdzielni znów może być atrakcyjne. aktualizacja 25-03-2019 09:50 Jerzy Ziemacki
Nieruchomości Stolica wciąż najbardziej luksusowa W Poznaniu popularnością cieszą się jedno- i dwupokojowe mieszkania. Rzeszów przoduje w wyborze kawalerek. aktualizacja 03-03-2019 00:00 Aneta Gawrońska
Nieruchomości Przeciw podwyżkom prądu i gazu Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego stara się utworzyć konsorcjum co najmniej 50 podmiotów, by zyskać siłę w negocjacjach przy zakupie mediów. aktualizacja 22-02-2019 08:01 Lukasz Roguski

Najczęściej czytane