Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Królewskie ponownie sponsorem Legii Warszawa

LECHU 26-07-2010, ostatnia aktualizacja 26-07-2010 14:08

Grupa Żywiec, producent piwa Królewskie, sfinalizowała umowę sponsorską z Klubem Piłkarskim Legia Warszawa na sezon 2010/11.

Dawid Janczyk grał w Legii m.in. w sezonie 2005/06. Początkowo logo sponsora pojawiło się na przodzie koszulek meczowych. W ostatnich sezonach było umieszczone z boku na rękawach.
autor: Piotr Nowak
źródło: Fotorzepa
Dawid Janczyk grał w Legii m.in. w sezonie 2005/06. Początkowo logo sponsora pojawiło się na przodzie koszulek meczowych. W ostatnich sezonach było umieszczone z boku na rękawach.

„Królewskie” jako piwo regionalne jest sponsorem warszawskiego klubu od 2004 r.

– Marka Królewskie w swojej działalności marketingowej nawiązuje do Klubu Piłkarskiego Legia Warszawa i ważnych dla tego klubu i jego sympatyków wydarzeń. Jednym z nich jest nadchodzące rozpoczęcie sezonu piłkarskiego i otwarcie nowego stadionu Legii – mówi Sebastian Tołwiński, rzecznik Grupy Żywiec. – Królewskie jest marką numer jeden wśród piw w Warszawie. Króluje także na całym Mazowszu – dodaje.

Wartości kontraktu nie ujawniono.

Początkowo logo sponsora pojawiło się na przodzie koszulek meczowych. W ostatnich sezonach było umieszczone z boku na rękawach.

materiały prasowe

Najczęściej czytane