Królewskie ponownie sponsorem Legii Warszawa
Grupa Żywiec, producent piwa Królewskie, sfinalizowała umowę sponsorską z Klubem Piłkarskim Legia Warszawa na sezon 2010/11.
„Królewskie” jako piwo regionalne jest sponsorem warszawskiego klubu od 2004 r.
– Marka Królewskie w swojej działalności marketingowej nawiązuje do Klubu Piłkarskiego Legia Warszawa i ważnych dla tego klubu i jego sympatyków wydarzeń. Jednym z nich jest nadchodzące rozpoczęcie sezonu piłkarskiego i otwarcie nowego stadionu Legii – mówi Sebastian Tołwiński, rzecznik Grupy Żywiec. – Królewskie jest marką numer jeden wśród piw w Warszawie. Króluje także na całym Mazowszu – dodaje.
Wartości kontraktu nie ujawniono.
Początkowo logo sponsora pojawiło się na przodzie koszulek meczowych. W ostatnich sezonach było umieszczone z boku na rękawach.
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w
jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją,
fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA
Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione
pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.