Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Zdopingować turystów do odkryć

Przemek Dziubłowski 11-12-2008, ostatnia aktualizacja 18-12-2008 22:09

Dwa miliony. Tylu turystów, według statystyk, odwiedziło Warszawę w ubiegłym roku. Z myślą o nich Robert Przepiórski przygotował „Citydoping”, subiektywny przewodnik polecający w pięciu językach 100 niebanalnych miejsc w stolicy.

*Robert Przepiórski przed Magazynem Praga – miejscem, w którym „można kupić polski i zagraniczny dizajn z najwyższej półki za rozsądną cenę”

Źródło: Fotorzepa fot. Darek Golik
  • *Robert Przepiórski przed Magazynem Praga – miejscem, w którym „można kupić polski  i zagraniczny dizajn z najwyższej półki za rozsądną cenę”