Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Łatwo powiesić, trudniej zdjąć

ag 13-12-2010, ostatnia aktualizacja 14-12-2010 07:50

Z Muzeum Narodowego po 10 latach miały zniknąć wszystkie reklamowe płachty. Jednak śnieg i zepsuty dach przeszkodziły w usuwaniu bannerów.

*Z gmachu  Muzeum Narodowego  już wczoraj miały zniknąć reklamy. Operację skomplikowała zima. Ale to i tak ostatnie dni płacht na zabytkowym obiekcie
autor: Darek Golik
źródło: Fotorzepa
*Z gmachu Muzeum Narodowego już wczoraj miały zniknąć reklamy. Operację skomplikowała zima. Ale to i tak ostatnie dni płacht na zabytkowym obiekcie

O godz. 13 w blasku fleszy Muzeum Narodowe miało wczoraj uwolnić się od wszystkich reklamowych płacht. W ten sposób dyrekcja chciała pokazać, że wraz z nowym szefem Agnieszką Morawińską idą zmiany na lepsze.

Okazało się jednak, że szumnie zapowiadane przedsięwzięcie trzeba było realizować etapami, do samego rana. Powód? – Mamy remont dachu i alpiniści napotkali przeszkody. Ich pracę utrudniał też śnieg – tłumaczy Paulina Shearing z Muzeum Narodowego. Ale od razu zapewnia, że wszystkie płachty definitywnie znikną ze ścian budynku. – Cieszę się, że muzeum w końcu samo podjęło decyzję o usunięciu reklam – przyznaje stołeczna konserwator zabytków Ewa Nekanda-Trepka.

– Chcę zapowiedzieć nową formę naszego objawiania się warszawiakom i turystom – mówi Agnieszka Morawińska. Teraz placówka będzie promować siebie i swoich sponsorów głównie w folderach i albumach. Nie rezygnuje jednak z reklamy na zewnątrz obiektu. – 16 grudnia o godz. 18 podczas otwarcia nowej wystawy „Gwiazdy na Gwiazdkę” muzeum zostanie efektownie oświetlone. Za pomocą światła będziemy prezentować nasze dzieła i naszych sponsorów – mówi Morawińska.

Życie Warszawy

Najczęściej czytane