Finisz remontów dróg
W rejonie budowanej stacji metra Kondratowicza powróci ruch na ul. św. Wincentego, kierowcy mogą też korzystać z przebudowanej trasy Marsa – Żołnierska.
1 września wykonawca II linii metra na Bródnie przywrócił ruch na ul. św. Wincentego przy skrzyżowaniu z ul. L. Kondratowicza (od strony ul. Matki Teresy z Kalkuty). Przez ostatnie tygodnie trwała tam budowa przejścia podziemnego łączącego przyszłą stację z planowanymi przystankami tramwajowymi.
Od 2 września tramwaje ponownie jadą ul. Rembielińską. Na wysokości skrzyżowania z ul. L. Kondratowicza, po wschodniej stronie, zostało już wybudowane tymczasowe torowisko, dzięki któremu składy ominą plac budowy stacji metra Bródno.
Od 2 września otwarte są też obydwie jezdnie ul. Żołnierskiej, nowe drogi rowerowe biegnące po obydwu stronach ulicy oraz kładka dla pieszych przy osiedlu Wygoda. Przebudowa ul. Marsa i Żołnierskiej prowadzona była na odcinku ok. 5 km. Wybudowane zostały dwie dwupasowe jezdnie ul. Żołnierskiej oraz dziesięć obiektów inżynierskich, w tym wiadukty w ul. Marsa, estakada do skrętu w lewo z ul. Marsa w ul. Żołnierską, wiadukty w ul. Żołnierskiej, kładka dla pieszych, a także przejścia dla zwierząt leśnych. W ramach inwestycji posadzono także 198 drzew, 387 krzewów oraz pnącza winobluszczu pięciolistkowego.
Finiszują także prace na ul. Łodygowej. Ruch pomiędzy ul. Radzymińską a granicą miasta odbywa się już gotowymi jezdniami głównymi. Ograniczony pozostaje ruch na jezdniach serwisowych. Poza robotami drogowymi dobiegają końca prace ogrodnicze. Przy wyremontowanej ul. Łodygowej pojawi się także 37 drzew i ok. 24 000 krzewów. Wszystkie prace zakończą się we wrześniu.
Tymczasem dzielnica Wola przeznaczy ponad milion złotych na remonty ulic Armatniej i Ringelbluma. Podpisane już zostały stosowne umowy z wykonawcami. Modernizacja ul. Armatniej będzie kosztować ponad 478 tys. zł. Projekt zakłada odnowienie zabytkowej nawierzchni z kamienia polnego na wschodnim odcinku ulicy, która jest częścią zabytkowego zespołu obiektów związanych z koleją Warszawsko - Kaliską. Prace będą polegać na przełożeniu zabytkowego bruku na odcinku 80 m, utwardzeniu jezdni i remoncie chodników. Dzielnica podpisała również umowę na remont ul. Ringelbluma, w ramach której wykonawca odtworzy nawierzchnię jezdni z trylinki na odcinku 210 m. Oba remonty mają zakończyć się jeszcze w tym roku.
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w
jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją,
fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA
Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione
pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.