Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

POK w urzędzie wojwewódzkim

koz 22-03-2018, ostatnia aktualizacja 22-03-2018 10:22

W Punkcie Obsługi Klienta zlokalizowanym od strony alei Solidarności klienci urzędu mogą załatwić sprawy w jednym miejscu.

źródło: Mazowiecki Urząd Wojewódzki

POK jest zlokalizowany na parterze Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie przy wejściu F, od al. Solidarności. Obsługa interesantów odbywa się za pomocą systemu kolejkowego. Duże wyświetlacze ułatwiają identyfikację właściwego pomieszczenia, w celu załatwienia wybranej sprawy.

W POK znajduje się kancelaria urzędu – do składania dokumentów (biuro podawcze, rejestracja korespondencji). Dodatkowy punkt informacyjny jest miejscem, gdzie pracownik urzędu odpowiada za telefoniczny kontakt z dzwoniącymi interesantami, a także umożliwia umówienie spotkania z pracownikiem merytorycznym MUW. Duży nacisk położono na sprawne udzielanie informacji – poprzez punkt informacyjny i obsługiwane infolinie.

W biurze podawczym można potwierdzić Profil Zaufany, który służy on m.in. do podpisywania Jednolitego Pliku Kontrolnego i samodzielnego korzystania z wielu usług e-administracji. Interesanci chcący zapłacić za opłaty administracyjne w MUW w formie gotówkowej, jak i kartą płatniczą przy użyciu terminala do płacenia lub telefonem komórkowym, mają te formy płatności do dyspozycji.

MUW udostępnia także miejsca z przeznaczeniem dla małych dzieci i ich opiekunów, gdzie możliwe jest swobodne przewijanie, czy karmienie oraz salę zabaw, w której dostępne są m.in. zabawki. Cała przestrzeń w POK-u jest zorganizowana tak, aby każde pomieszczenie obsługowe było w pełni dostępne dla osób z niepełnosprawnością.

Inwestycja była realizowana w drugiej połowie 2017 r., a jej koszt wyniósł prawie 2 mln zł.

zw.com.pl