Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Urzędnicy z Białołęki testują

koz 22-04-2018, ostatnia aktualizacja 22-04-2018 09:02

7 maja urząd na Białołęce rusza z pilotażowym projektem nowych godzin otwarcia urzędu: poniedziałki i czwartki do 19.

źródło: materiały prasowe

Białołęka, jako jedyna warszawska dzielnica uruchamia pilotażowy projekt wydłużenia godzin pracy urzędu. Od 7 maja do 30 czerwca w każdy poniedziałek i czwartek (z wyjątkiem 31 maja – Boże Ciało) urzędnicy czekają na mieszkańców w godzinach od 8 do 19. W te dwa dni urząd będzie czynny aż 11 godzin.

Praca w pozostałe dni pozostaje bez zmian, czyli: 8 – 16. W poniedziałki i czwartki do godz. 19 będzie można załatwić wszystkie sprawy, które standardowo obsługuje Wydział Obsługi Mieszkańców (WOM).

Delegatura Biura Administracji i Spraw Obywatelskich (DBAiSO) będzie przyjmowała wnioski w zakresie: rejestracji pojazdów, praw jazdy oraz meldunków i dowodów osobistych. Wyjątkiem będą sprawy z zakresu działalności gospodarczej - te bez zmian będą przyjmowane w urzędzie przy ul. Marywilskiej 44 w poniedziałki do godz. 18, od wtorku do piątku do godz. 16.

Jeśli pilotażowy projekt się sprawdzi i popołudniowy czas na załatwianie spraw w urzędzie będzie się cieszył zainteresowaniem mieszkańców – najprawdopodobniej nowe godziny otwarcia po wakacjach zostaną wprowadzone na stałe we wszystkich warszawskich dzielnicach.

zw.com.pl