Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Sztuka reklamy Pałacu

aba, olap 29-10-2009, ostatnia aktualizacja 29-10-2009 22:36

Podświetlony Pałac Kultury i Nauki przez prawie dwa tygodnie mienił się na zielono, fioletowo, czerwono i niebiesko. Zgasł ubiegłej nocy.

– Firma, dla której przygotowaliśmy kampanię reklamową, postanowiła ją zakończyć – wyjaśnia Marcin Makarewicz z agencji New Look Group.

Chociaż iluminacja na fasadzie została wyłączona, to cały czas trwa nasza akcja „Światła na pałac“.

Zaproponowaliśmy, by PKiN był podświetlony na stałe. Pomysł spodobał się nie tylko internautom. Byli nim też zachwyceni urbaniści, architekci oraz stołeczni animatorzy kultury. Jak ustaliliśmy, do zarządu PKiN, który wynajął elewację Pałacu, zgłaszają się też inne firmy, które chcą umieścić na niej świetlną reklamę.

– Mogę potwierdzić, że zainteresowanie jest duże – mówi Ewelina Dudziak, rzecznik PKiN.

Nie dziwi to prof. Mirosława Duchowskiego, specjalisty od przestrzeni publicznej.

– Agencje reklamowe coraz chętniej sięgają po niestandardowe nośniki i formy przekazu. Wchodzą na ścieżki przetarte przez sztukę – przyznaje. I dodaje: – Czemu więc nie miałyby nie wykorzystać potencjału artystycznego, jaki ma Pałac...

Życie Warszawy

Najczęściej czytane