Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Nowe wiaty mogą wykurzyć billboardy

rbi 18-05-2010, ostatnia aktualizacja 19-05-2010 22:38

Osłonią przed deszczem i słońcem, a specjalne poręcze ułatwią wstawanie z ławki – ratusz ogłosił przetarg na 1580 nowych, eleganckich wiat przystankowych.

źródło: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy

Wiaty na własny koszt ma wymienić zwycięzca przetargu. W zamian za to dostanie wyłączne prawo do korzystania z umieszczonych na nich powierzchni reklamowych.

– Koncesję dostanie ta firma, która zażąda najkrótszego czasu wyłączności dla siebie – mówi dyrektor miejskiego Biura Obsługi Inwestorów Paweł Pawłowski.

W centrum miasta staną wiaty zaprojektowane na zlecenie miasta. W pozostałych miejscach, oprócz tych objętych ochroną konserwatorską, wykonawca będzie mógł zaproponować własny pomysł.

– Mogą np. być dodatkowo wyposażone w interaktywny terminal, dzięki któremu pasażerowie poznają aktualne wydarzenia kulturalne czy też będą mogli zaplanować trasę przejazdu – mówi Janusz Malinowski, prezes firmy reklamowej Ströer Polska, zainteresowanej przetargiem. – Możliwość wysłania e-maila czy przeczytania najnowszych warszawskich wiadomości może całkowicie zmienić sposób czekania na autobus lub tramwaj.

Nieoficjalnie „ŻW” dowiedziało się, że urzędnicy ratusza liczą na zmniejszenie liczby billboardów w mieście. – Znacznie skuteczniejsza jest reklama na przystankach – potwierdza szef jednej z firm reklamowych. – Jeśli miejsca na wiatach będzie dużo, część billboardów może stać pusta i w końcu zniknąć.

Dodaj swoją opinię

Życie Warszawy

Najczęściej czytane