Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Wirtualny sklep w metrze

blik 05-11-2013, ostatnia aktualizacja 05-11-2013 13:54

Na stacji metra Centrum powstał nowy sklep. Wirtualny. Zakupy można zrobić w nim za pomocą smartfonu, a wybrany towar trafi pod wskazany adres.

źródło: materiały prasowe

Ściany po obu stronach stacji Centrum wyklejone zostały grafikami przedstawiającymi półki sklepowe, na których pojawiło się łącznie ponad 150 produktów. Choć to sklep wirtualny te towary można je kupić naprawdę. - Chcemy pokazać klientom, że w dzisiejszych czasach po codzienne zakupy nie muszą już jechać specjalnie do supermarketu, bo za pomocą aplikacji mobilnej we Frisco mogą zamówić potrzebne produkty praktycznie z każdego miejsca i o dowolnej godzinie, nawet wykorzystując chwilę oczekiwania na metro – mówi Grzegorz Bielecki z Frisco.pl. Do tej firmy należy wirtualny sklep.

To pierwsza tego typu inicjatywa w Polsce.- Choć pomysł sam w sobie jest innowacyjny na naszym rynku, to robienie zakupów w takim miejscu w gruncie rzeczy nie jest niczym skomplikowanym - mówi Grzegorz Bielecki.

I wyjaśnia jak to działa. - Wystarczy zainstalować bezpłatną aplikację Frisco.pl na smartfonie, a następnie zeskanować barkody produktów ze sklepowych półek. Wybrane towary trafiają w ten sposób do koszyka, a po zatwierdzeniu zamówienia przez klienta są dostarczane o wybranej godzinie pod wskazany adres – dodaje Bielecki.

Aplikacja umożliwiająca robienie zakupów w supermarkecie na stacji Centrum jest udostępniana w App Store dla iPhone'a i Google Play dla smartfonów działających w systemie Android.

Do właściwego sklepu z aplikacją przekierowuje Frisco.pl lub kod QR, który można odczytać z grafik umieszczonych w metrze. Po jej zainstalowaniu na smartfonie z wirtualnego supermarketu na stacji Centrum warszawiacy mogą zamówić różnorodne produkty spożywcze, począwszy od świeżego pieczywa, warzyw i owoców, przez nabiał i mięso po słodycze czy napoje.

Na półkach e-sklepu w metrze znajdują się też artykuły higieniczne i chemia gospodarcza. Co istotne, dzięki mobilnej aplikacji mieszkańcy Warszawy mogą rozpocząć zakupy na peronie i logując się później na swoje konto, dokończyć je już w domu, bo wybrane wcześniej produkty zostaną zapamiętane w koszyku. Aplikacja Frisco.pl daje bowiem dostęp do pełnej oferty e-supermarketu, która obejmuje ponad 12 tys. produktów.

- Wyszliśmy z internetu do metra, by przekonać jeszcze większą liczbę warszawiaków, że zakupy na Frisco.pl mogą być łatwe, a do tego można zaoszczędzić i czas, i pieniądze. Co ważne, kupując w naszym supermarkecie klienci mogą liczyć na świeżość produktów i dobre ceny – dodaje prezes Frisco.pl.

Zamówienia w wirtualnym sklepie można składać przez cały tydzień. Kurierzy rozwożą zakupy od poniedziałku do soboty w godzinach 7 –23. Terminarz dostaw podzielony jest na jednogodzinne okna, a za zakupy można płacić przelewem lub przy odbiorze gotówką i kartą.

ŻW Online

Najczęściej czytane