Rossmann w Złotych Tarasach
Niemiecka sieć uruchomiła swój nowy sklep w Centrum Handlowym „Złote Tarasy”.
To już tysięczna drogeria Rossmanna w Polsce. Nowy sklep ma ponad 400 mkw. powierzchni. Znalazło się w nim 16 tys. produktów.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że sklep numer 1000 otworzyliśmy właśnie w warszawskich Złotych Tarasach. To jedna z naszych najbardziej prestiżowych, a zarazem najbardziej dogodnych dla klientów lokalizacji – mówi Marek Maruszak, prezes Rossmanna.
Poza bogatą ofertą do zakupów zachęca również nowoczesny wygląd drogerii. Rossmann w Złotych Tarasach różni się wyglądem od pozostałych drogerii sieci. Wyróżnia go szaro -czerwony design oraz specjalne ledowe oświetlenie, które pozwala na wyjątkowo atrakcyjną ekspozycję produktów.
Rossmann w Polsce działa od 22 lat. Ma sklepy w 400 polskich miastach i 600 tys. klientów dziennie. Roczne obroty sieci to 6,4 mld zł. Firma zatrudnia ponad 14 tys. osób.
W jego drogeriach jest dostępnych 800 marek zarówno polskich, jak i zagranicznych Rossmann posiada również 35 marek własnych, takich jak Isana - znana i lubiana marka do pielęgnacji ciała i włosów, Babydream - kosmetyki i artykuły spożywcze dla dzieci, Alouette - marka produkująca wyroby higieniczne oraz Domol - artykuły chemii domowej.
'
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w
jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją,
fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA
Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione
pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.