Nowa część Factory Ursus
Po dziewięciu miesiącach budowy nowa część Factory Ursus, która powstaje w sąsiedztwie dotychczasowego centrum jest już gotowa. Otwarcie w czwartym kwartale.
- Inwestycja prowadzona przez hiszpańskiego developera firmę Neinver przebiega zgodnie z harmonogramem. Niektóre prace wyprzedziły nawet planowane terminy –informują jej przedstawiciele.
Nowy budynek ma już elewację. W ostatnich dniach zainstalowano w nim windy i schody ruchome. Zakończono też prace na nowym parkingu podziemnym pod nowym centrum na ponad 250 samochodów.
Rozbudowa centrum weszła w nową, trzecią fazę, a prace przenoszą się do wnętrza budynku. W aktualnie działającym centrum rozpoczynają się prace modernizacyjne. W Factory będzie nowa posadzka, oświetlenie i elewacja. Prace będą prowadzone tylko w nocy, by nie przeszkadzać w działalności centrum.
Dzięki rozbudowie Factory Ursus zwiększy powierzchnie z obecnych 13, 7 tys. mkw. do 19,9 tys. mkw. Liczba sklepów zrośnie z 80 do 110. Zwiększy się też liczba miejsc parkingowych z 440 do 850. - Budynek będzie efektywniejszy energetycznie, przyjaźniejszy środowisku i wygodniejszy dla klientów – mówią przedstawiciele firmy.
Generalnym wykonawcą prac budowlanych jest firma Agmet, a generalnym projektantem studio architektoniczne SUD Architectes. Ile będzie kosztować inwestycja? Właściciel Factory - firma Neinver - nie podaje tego do publicznej wiadomości.
Factory Warszawa Ursus przyjęło pierwszych klientów w grudniu 2002 roku jako pierwsze centrum wyprzedażowe w Polsce. Od ponad 10 lat utrzymuje pozycję najpopularniejszego outletu w kraju. W centrum są takie marki jak: Liu Jo, Guess, Adidas, Puma, Nike, Tommy Hilfiger, Tom Tailor, Lacoste, Triumph, Reserved, Levi's, Diverse, Vero Moda, House czy Calvin Klein Underwear.
Firma Neinver jest drugim operatorem centrów outlet w Europie. Ma je w Polsce, Hiszpanii, Portugalii, Francji, w Niemczech i we Włoszech. W naszym kraju ma ich pięć. Dwa w Warszawie w Ursusie i na Żeraniu poza tym we Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie. W ubiegłym odwiedziło je w sumie 11,8 mln klientów.
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w
jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją,
fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA
Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione
pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.