Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Obwodnica od autostrady do korka przed Puławską

Konrad Majszyk 01-07-2010, ostatnia aktualizacja 02-07-2010 22:01

Południowa obwodnica Warszawy w 2012 roku urwie się na ul. Puławskiej. Co z jej przedłużeniem w tunelu pod Ursynowem? Powstanie, ale najwcześniej w 2016 roku.

Południowa obwodnica Warszawy z konotopy do Lotniska Chopina i Puławskiej. To część południowego pierścienia obwodnicy ekspresowej, czyli przedłużenia autostrady A2. Trasa z Konotopy do lotniska będzie miała 10,5 km długości i dwie jezdnie po trzy pasy ruchu. W ramach inwestycji powstaną: tunel kolejowy, 13 wiaduktów, dwie kładki dla pieszych i 18 km ekranów akustycznych. Koszt: 908 mln zł (400 mln zł poniżej kosztorysu).

Źródło: Życie Warszawy
  • Południowa obwodnica Warszawy z konotopy do Lotniska Chopina i Puławskiej. To część południowego pierścienia obwodnicy ekspresowej, czyli przedłużenia autostrady A2. Trasa z Konotopy do lotniska będzie miała 10,5 km długości i dwie jezdnie po trzy pasy ruchu. W ramach inwestycji powstaną: tunel kolejowy, 13 wiaduktów, dwie kładki dla pieszych i 18 km ekranów akustycznych. Koszt: 908 mln zł (400 mln zł poniżej kosztorysu).