Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Południowa obwodnica kontra trzeci pas

Konrad Majszyk 10-08-2010, ostatnia aktualizacja 11-08-2010 13:10

Na południe od lotniska rusza budowa trasy S2, która zablokuje rozbudowę portu w przyszłości. – To ostatnia szansa na zagłębienie 1,2 km odcinka drogi – apelują eksperci.

Europejskie wzory dla Lotniska Chopina. Porównywalne z warszawskim portem lotniska w Helsinkach, Kopenhadze i Pradze mają po trzy pasy startowe. Na lotnisku Berlin-Schönefeld trasa nr 113 przechodzi pod jednym z pasów. Takie rozwiązanie zastosowano również w Monachium i Hamburgu (tutaj pod pasem biegnie ul. Krohnstieg).

Źródło: Życie Warszawy
  • Europejskie wzory dla Lotniska Chopina. Porównywalne z warszawskim portem lotniska w Helsinkach, Kopenhadze i Pradze mają po trzy pasy startowe. Na lotnisku Berlin-Schönefeld trasa nr 113 przechodzi pod jednym z pasów. Takie rozwiązanie zastosowano również w Monachium i Hamburgu (tutaj pod pasem biegnie ul. Krohnstieg).