Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Dwa „wąsy” metra

Konrad Majszyk 09-11-2011, ostatnia aktualizacja 10-11-2011 01:17

Przetarg na projekt trzech stacji na Woli i trzech na Targówku planują władze Warszawy. O więcej apelują Bemowo i Białołęka.

Po zakończeniu odcinka Rondo Daszyńskiego – Dw. Wileński ratusz proponuje budowę sześciu stacji – po trzy na wschód i zachód. W jaki sposób Metro Warszawskie miałoby się obyć bez drugiej stacji technicznej (pierwsza jest na Kabatach)? ZTM liczy, że zakupione do obsługi drugiej linii pociągi Siemensa rzadziej będą zjeżdżać do bazy na przeglądy (co trzy miesiące, a nie jak rosyjskie co 20 godzin) i na noc postoją na trasie.

Źródło: Życie Warszawy
  • Po zakończeniu odcinka Rondo Daszyńskiego – Dw. Wileński ratusz proponuje budowę sześciu stacji – po trzy na wschód i zachód. W jaki sposób Metro Warszawskie miałoby się obyć bez drugiej stacji technicznej (pierwsza jest na Kabatach)?  ZTM liczy, że zakupione do obsługi drugiej linii pociągi Siemensa rzadziej będą zjeżdżać do bazy na przeglądy (co trzy miesiące, a nie jak rosyjskie co 20 godzin) i na noc postoją na trasie.